آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 50795
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



sms 1

آرامش چیست؟

نگاه بگذشته و شكر خدا

نگاه به آینده و اعتماد بخدا

نگاه به اطراف و جستجوی خدا

نگاه بدرون و دیدن خدا

لحظه هایت سرشار از بوی خدا


.

.

دست من گیر که این دست همان است که من بارها در غم هجران تو بر سر زده ام


.

دلم یك شب آروم میخواهد

با آهنگی رومانتیك،

چند تاشمع،

و یك عالمه تو....


.

یه جوری دلم تنگ میشه برات محاله بتونی تصور كنی؛ گمونم نمیتونی حتی خودت جای خالیتو تو دلم پر کنی


.

.

باران سرنوشتش را پذیرفت از آسمان به زمین آمد،باد به دل كندن عادت كرد،كوه به ماندن،و اما سرنوشت من هم زیاد بد نیست،با خیالت سر میكنم،اما تنها


.

.

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران، آسمانی اند. ازخدا میخواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی

سال نو مبارک....


.

وقتی وجود خدا باورت میشه خدا یه نقطه میزاره

زیر "باورت "و "یاورت" میشه


.

.

ماکه هستیم در جمال خاک تو . دل نثار لحظه ای دیدار تو

در رفاقت ذره ای ما را ببخش

مشکلات است که نمیزارد بپرسم حالتو


.

.

در دیاری که تو آنجا باشی،بودن آنجا کافیست

آرزوهای دگر،اوج بی انصافیست


.

.

از عجایب عشق همین بس كه آغوش همانی آرامت میكند كه دلت را آتش زده....


.

.

اس ام اس كم بهاترین چیزاست تایادی از گرانبهاترین عزیزان كنیم


.

.

خاطرم گر نظری هست خوبی توست حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست


.

.

چتری برای لحظه ی دلتنگی توام... باران كه سخت شد، تنها قدم نزن....


.

.

گیرم ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﺁﻣﺪ

ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺷﺴﺖ

ﻫﻮﺍ ﻫﻢ ﻋﺎﻟﯽ ﺷﺪ

ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﭼﯿﺴﺖ؟

ﻫﻮﺍﯼ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺗﻮ ﭘﺲ ﺍست


.

.

گفته اند:جای گنج در ویرانه هاست!راست گفتند،چون وجودت در دل ویران ماست


.

در دیاری که همه دل شکنند به تو نازم که وجودت غم دل میشکند


.

کاش یادت نرود روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ ،بین بی باوری آدمها،یک نفر میخواهد که تو خندان باشی،نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت


.

ما بخار شیشه ایم ،نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی


.

عزیزتر از جانم،آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم


.

.

گهگاهی سفری کن بحوالی دلت،شایدازجانب ماخاطره ای...منتظرلمس نگاهت باشد


.

رشته ی محبت رابایدب ضریحی بست که خیال کوچ کردن ندارد


.

.

سهم من خانه اى اجاره اى در قلب توست....و هر روز ترس از ریختن وسایلم در کوچه ها....


.

زیبائی را چشم می بیند و مهربانی را دل ، چشم فراموش می كند ولی دل هرگز


.

عاشق شدن بی فایده است،چون یا تو دل اونو میشکنی یاا ون دل تو رو یا دنیا دل هر دو تونو میشکنه


.

.

زندگی یعنی:

بخند هر چند ك غمگینی

ببخش هر چند ك مسكینی

فراموش كن هر چند ك دلگیری

اینگونه بودن زیباست هر چند ك آسان نیست


.

.

خدایا

کمکم کن تا جهانم بی الف نباشد


.

تورابه رخ تمام شقایق هامیکشم و میگویم،تا گل من هست زندگی باید کرد


.

.

منم آنکس که از دست تو رنجید.میان عاشقان عشق تو را چید


.

.

سازگلهای دلم اهنگ توست حس نكردی یك نفردلتنگ توست بوی یوسف میدهدپیراهنت پیركنعانم برای دیدنت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:sms,عاشقانه,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com